Norsk Lundehund

Meibla

Trådstartare
Nån här inne som har någon erfarenhet av dom?
Vi har planerat att skaffa en i slutet av året/början av nästa år och har pratat me uppfödare, letat fakta osv, men skulle va kul å veta lite mer om dom :p
 
Sv: Norsk Lundehund

Detta är ioförsig en gammal tråd, men jag vill också veta mer om lundehund så jag puttar lite ;)
 
Sv: Norsk Lundehund

Jag har pratat med lite folk och pratat med domare och så om rasen. Det verkar vara en otroligt spännande och intressant ras. Dock vet jag inte om de har mycket integritet och hur det påverkar deras frimodighet. Det är nog den enda betänkligheten jag har.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 797
Senast: Tiffany
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 188
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 278

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp