Norrskenssannolikhetstoppsprediktion ikväll!

det har varit en galen Norrskenssäsong. Ffa i mitten av både januari, februari och mars.
Inatt började det tyvärr när det redan blivit ljust.

Hoppas att den kommande natten också ger Norrsken
 
Håller även koll i en Umeå Auroa grupp på fb, finns expert s(eller ja en som lägger mycket energi, hålla koll på Aurora inkommer) om stenkoll och uppdatera riktigt bra information. Även jag inte bor i Umeå har bra nytta av infon.

Nu iväntar man nått som kallas BZ laddning ska flippa från starkt postivt till negativt, ska tydligen ha något med göra att det blir chans att se Norrsken 😅

Edit: BZ - Solvind
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
4 761
Senast: Bison
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 347
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 993
Senast: manda
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp