Norrköping 31/5-1/6

Sv: Norrköping 31/5-1/6

hahaha... himmelstalundsvägen ligger åt lite fel håll kanske.. så mkt vet t o m jag ;)

Hur gck det för er andra som ställde?

För oss gick det bara bra! Det var 4 hundar i öppna klassen, två "åkte ut" och vi kom tvåa. Den som vann var verkligen fin och en mycket intressant blivande pappa sen :D kritiken var bara positiv, det enda var "något brant kors", men päls, bett, linjer, storlek och hela köret fick hon fin kritik för.

Nu är nästa Stockholm...och den är ju lite större så nu är jag nervös på riktigt! :eek:

Vad hette lagotton som vann i öppenklassen?
PMa gärna om du inte vill skriva det här.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 720
Senast: Otherside
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 248
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
360
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 752
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka