Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej det är inte ok. Tycker h**ks skiftar i kvalitet, har köpt flera par ridbyxor där som släppt i sömmarna på direkten, men också prisvärda som hållit bättre än många dyra kvalitetsmärken...
Det finns inget kardborreband på byxorna samt så har jag inte tvättat dem så det kan inte ha varit det.
Mitt spö borde inte vara vasst, men om det var så är det konstigt att mina andra byxor eller vänster sida av byxorna inte ser ut så
Nu fick jag efter mycket om och men byta byxorna :-)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.