Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin härligt med såna körvägar som blir en runda. Här går det nog inte att köra sådär, blir att åka fram och tillbaka bara. Men jag ska ändå ta tag i att köra in honom färdigt så kan han få dra lite harv och timmersläde iaf.Har varit ute på en lång sväng med vagnen idag. Det var lite svajigt väder här på morgonen, så jag klädde på mig för regn och rusk och gav mig ut. Satte igång runkeeper för första gången för att mäta sträcka och hastighet.
Det var en mycket nöjd bulle som skrittade hemåt sista biten och parkerade utanför stallet
Vi trotsade vädret idag och åkte på utflykt till havet
Så härligt! Hoppas att ni fick en härlig tur.Vi trotsade vädret idag och åkte på utflykt till havet
Skit också Stallägaren hörde av sig vid insläpp och sade att L var svullen och knipig med ena ögat. Blev lite nervös så åkte ut till stallet för att kolla. Tyckte jag såg något på ögat och ringde ut distriktet. Mycket riktigt var det ett sår på hornhinnan Troligen ytligt och bör läka på ett par veckor, men ändå
Åh nej!!
Hoppas att han blir bra snabbt!
Behövs behandling? Kan han gå ut?
Det hoppas och tror jag också Han kommer att behandlas med antibiotikasalva och pupillvidgande ögondroppar. Ska skaffa en huva att täcka ögat med så kan han gå ut sedan, så det är ingen större fara egentligen (än). Det är bara så jäkla trist
Stackarn!
Även om det inte gör ont på honom måste det kännas rejält obehagligt, en vet ju hur jobbigt det är bara att ha skräp i ögat liksom.. Skönt att han har en sån vettig hästägare i alla fall som tar ut veterinären på en gång.
@Lazer09 Åh va trist. Men han ser nöjd ut iaf. Kunde varit värre.
Här hemma har vi ridit idag. Idag var han dyr igen min fina häst. Känns som att han satt en del bukmuskler sen vi satte igång i februari. Så snygg så min poppis.