Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vilken bildJag och Eldman hälsar på, från dagens fotosession!
Jag och Eldman hälsar på, från dagens fotosession!
Fina Dacke
För övrigt har L börjat fälla. Är det någon mer häst härinne som börjat än? Eller har L fått det om bakfoten
Dacke har fällt sedan mitten av januari, precis som han brukar. Även islänningarna i stallet har börjat nu så har startat insamling då jag spinner garn av deras päls.
Oh, vad roligt! Spinna garn Ska det bli nåt särskilt sen?
Blir inget användbart garn av hästpäls, kan bli hyfsat i kombination med ull, men fäller ur hästpälsen då.
Ska ha detta garn till två stycken stora skulpturer jag håller på att bygga nu, tror det kan ge det uttryck jag vill ha.
Rappe har en Jeremy Rudge Pace. Men han är rätt rak i ryggen.Fröken fick gå en tur i skogen idag, tillsammans med sin mamma. Första på en ganska lång vila. Hon var väldigt på i stallet, svår att göra i ordning för hon steppade runt så mycket. Kände lite oj, hur ska detta bli med människa på ryggen... Men hin var supersnäll, lät mig sitta upp på första försöket, stod snällt och väntade tills vi skulle gå och var lydigare än sin mor. Busade inte ens till det när vi travade, gullhäst.
Däremot har vi fått sadeltrassel. Sadeln hon hade förut är för rak och ev för trång, min wintec är för svängd. Tror de nya wintec blir för raka också. Vad har ni för saflar (och bomvidder!!!) till era?
Jag och Eldman hälsar på, från dagens fotosession!
Välkommen! Har du just köpt henne?Nu kan jag joina tråden. Detta är Skön-Ylva, en vacker dam på 20 år.
Ska ha henne på foder. Men får köpa henne om jag vill.Välkommen! Har du just köpt henne?
Roligt. Hoppas att ni kommer att trivas ihop.Ska ha henne på foder. Men får köpa henne om jag vill.