Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var på återbesök på kliniken idag. Har var inte bättre, snarare sämre.. Nu är han utdömd
Lantbrukstjänst kommer, antagligen på måndag morgon. Det är så overkligt!
Tack! :´(Åh nej! Så himla tråkigt Skickar styrka till dig
Var på återbesök på kliniken idag. Har var inte bättre, snarare sämre.. Nu är han utdömd
Nej!
Vilket förbannat slöseri. Jag känner så med dig. En sån fin häst.
Men oj, nej! Va otroligt sorgligt. Jag beklagar verkligen.Var på återbesök på kliniken idag. Har var inte bättre, snarare sämre.. Nu är han utdömd
Men oj, nej! Va otroligt sorgligt. Jag beklagar verkligen.
OM våra ungston nu ärvt ett rött anlag av någon av sina föräldrar (oklart om vårt första sto öht har sådant, två av avkommorna har en pappa som är AaEe så där har de ju 25% chans) så är det ju fortfarande en förhållandevis liten sannolikhet att det slår igenom på avkomman [...]
Igår red medryttaren och dom hade kört hårt Så idag får han vila för matte ska på bio, och i morgon blir det rida. Ska även låna ut honom som filmstjärna en stund till nåt projekt som ska representera Sverige. Vi får hoppas att han sköter sig.
nu är det över :'(
Det kommer bli tomt utan honom, han hade så stort hjärta
Är så, så ledsen för din skull.nu är det över :'(
Det kommer bli tomt utan honom, han hade så stort hjärta
Det finns ju inget man kan säga som tröstar. Jag har en 25-åring och en femåring. Det kommer att bli fruktansvärt när det är dags för den äldre men på något sätt är man ju ändå beredd och inställd på att han är i slutfasen av sitt liv och kan känna tacksamhet över all tid man fått tillsammans. Femåringen däremot. Som man jobbar för att få en häst att bli gammal tillsammans med på något sätt. Om det hände honom något... Jag känner starkt med dig. Skönt att höra att du har någon att dela sorgen med.Vi har bölat i omgångar jag och min man idag. Rappe kommer saknas oss