G

Gilisha

Vad jag förstår så har Ingrid Boström med 3 av sina hästar och en av sina sålda hästar kammat hem lag guldet på NM till Sverige!
FANTASTISKT!!!!
Jag bugar mej djupt för denna prestation och hoppas att resten av distans Sverige bugar med mej.
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Mona

Ja, jag instämmer helt och fullt med dig, Ingrid är en fantastiskt duktig kvinna!

:bow: :bow: :bow: :bow:

Ja, det är nästan otroligt att en och samma människa kan ha så många bra distanshästar! Vilken häst som helst klarar inte att tävla så framgångsrikt på den nivån.

Stort grattis! :bow:

Vet någon hur man kontaktar Ingrid? Jag skulle vilja skriva en artikel om henne i Svenska Arabhästmagasinet. Detta är ju verkligen en prestation värd att sätta i pränt!

Jag är STOLT ägare till enav Ingrids förra distanshästar.Underbara Animusz.Skulle mer än gärna köpa fler hästar som hon haft.verkar vara en kanon tjej och duktig är hon med.

Sv: NM

Kan ju inte låta bli att fråga om härstamningen på hästarna? Är det samma linjer eller "vinst varje gång" i det stora avelslotteriet vi kallar hästköp?

/JES

Kapudran och Zingaro är släkt. Uppfödda av Louise Hermelin.
Kapudran e:Kapron ee:Aswan EG eu:Carolina SU u:Lady Socks US ue:General Socks US uu:Alexa GB
Zingaro e:Assad DE ee:Kaysoon EG eu:Hania EG u: Dundra ue:Kapron uu: Dugha uuu:Lady Socks uue:Zareef.
Inte mycket till polskt blod som man mer är van vid.
Weast och Amigo El Caballo vet jag ej stammen på.
// Linda

Senast ändrad:

Gilisha skrev:
Vad jag förstår så har Ingrid Boström med 3 av sina hästar och en av sina sålda hästar kammat hem lag guldet på NM till Sverige!
FANTASTISKT!!!!
Underbart med svenskt NM-guld, heder till deltagarna och speciellt till Ingrid förstås!!! :love:

Jag bugar vördnadsfullt :bow: :bow: :bow: :bow:

mahlmt skrev:
Weast och Amigo El Caballo vet jag ej stammen på.
Weast =? Hittar ej honom..stämmer stavningen?
Amigo El Caballo (Polsk) e.Ernal PL u. Laponka ue. Embargo PL

Hoppsan jag slant visst. Wearst heter han ju.

Sen tyckte jag att det var jättebra att tidningen ridsport hade en hel ruta på några få kvadratcentimeter där det stod att Sverige tagit guld på NM. ;)
// Linda

Ja visst var det en informativ och välillustrerad ruta? :mad:

Till er som undrade - Wearst är skimmel valack född 1993 e.Wafvel u.Kandye ue.Damocles uppfödd av Conny Croneryd i Växjö. Mycket fin häst tycker jag.

Senast ändrad:

Och förresten...mycket skulle underlätta om man hade RÅD att ha så många hästar och tävla så mycket :crazy:

*från en som önskar hon hette hilton* ;) :D :banana:

Probat finns i ganska många av dagens araber, så även i mina stons, som farfar och morfarsfar, samt i hingsten som farfar.

Kassiopeja skrev:
Kan ju inte låta bli att fråga om härstamningen på hästarna? Är det samma linjer eller "vinst varje gång" i det stora avelslotteriet vi kallar hästköp?

/JES

min är efter probat och uppfödd på blommeröds arabstuteri

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
969
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 147
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan (Jag hoppas att vi kan ha den här diskussionen utan att bli arga på varandra. Snälla ta ett djupt andetag innan du skriver något i...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 432
Senast: skiesabove
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 949
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18