Nils Holgersson - berättarladan i Rottneros

nyttnick

Trådstartare
Det kom upp i någon tråd ifjol att de skulle spela Nils Holgersson även denna säsongen. Var det någon annan som hade tänkt att se den? Det nämndes något om en mini-buketräff. Skulle det vara av intresse?

Jag ska se den oavsett, men visst hade det varit trevligt med sällskap.

Det kom upp i någon tråd ifjol att de skulle spela Nils Holgersson även denna säsongen. Var det någon annan som hade tänkt att se den? Det nämndes något om en mini-buketräff. Skulle det vara av intresse?

Jag ska se den oavsett, men visst hade det varit trevligt med sällskap.

-Jag skulle kunna tänka mig att se den men troligen inte nu i juni, skicka ett pm till mig senare om du fortfarande inte har sett den så.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 470
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar