Nike ridstövlar

Sv: Nike ridstövlar

Aldrig sett förrut... Undrar om sporren är avtagbar? :p
Ska bli spännande att se hur dessa kommer att slå jämfört med Tretorns...

Ja, det stod någonstans att man kunde justera sporren och även välja att vara utan sporrar.

Håller med, ska bli intressant. Kul ändå att det kommer lite nya produkter. :)

Undrar när de finns tillgängliga och vad de kommer kosta???

Hah, jag tänkte skapa en tråd, men visste att någon annan skulle göra det om jag var för lat.. :p Men jag såg dom när dom satt på på någon bild, och då såg det ut som att dom satt jättelöst i skaftet. Kanske bara var på den bilden, annars tycker jag att dom är tuffa!

Snyggare än tretorn, mer diskreta. Det enda är med sporren, skulle jag ha så långa på min häst skulle jag sitta som en våt på fläck på väggen, men dom var inställningsbara va?

Den är skit fräna :D
Sporren kan man byta ut om jag fortstod de rätt :) eller t a av helt... Skit smart!
Hoppas de kommer med sånna till GBG så man kan prova :idea:

som jag förstår det så skruvar man på sporre som man behöver. Man behöver ju säkert inte ens ha dem, utan kan sätta på sig vanliga sporrar :)

Var har du sett när de sitter på någon?

Ingenstans, nu när jag gick tillbaks och kollade lite nogrannare var det visst en bild på mountain horsestövlar. :p Kollade aldrig bildtexten, antog bara att det var nikestöveln eftersom det var bilden till artikeln.

dem var ganska snygga faktiskt :D
de kanske inte är lika dyra som Tretorn :angel:

Sånna vil jag ha! Dom var riktigt snygga! och jag behöver iofs nya efter min kompis häst sprakade hål i mina på hoppträning för ett litet tag sen..
Pris??

Häftiga, smart med sporren om den är inställningsbar (?) , men gillar tretorns bättre faktiskt.
Tycker oxå det ska bli spännande att se om dom blir lika poppis som tretorn.

Oj, vilka snygga! *vill ha*
Hoppas dom inte är alltför dyra så att man har råd att unna sig ett par sen :banana:

dom va häftigt, någon som vet vad dom kostar ?

men fortfarande tycker jag tretorn är snyggare ;)

de är häftiga, men jag gillar inte klacken så värst mycket.. :crazy: tycker nog att tretorn ser bättre ut.

skulle just starta en tråd om dem.. haha.. så coola, fast slå¨r inte tretorn på hästlängder..

Liknande trådar

Fälttävlan Vad tycks? http://www.sneakerfreaker.com/sneaker-releases/Nike-Ippeas-2008-Olympics/
2
Svar
25
· Visningar
3 755
Senast: sona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar