nidationsblödning

T

titto

min kompis påstår att hon fick nidationsblödning efter sexet för ca 4 veckor sen..kan det vara så:eek:jag tro ju mer det är ett blodkärl som brustit som jag hade ett brustet blodkärl förra veckan..::smirk:

Sv: nidationsblödning

Nidblodning far man (OM man far det! inte alla som far) nar embryot faster i livmodern och det sker INTE direkt efter sex ;)

Sv: nidationsblödning

Om moderkakan ligger lågt och sen flyttar sig kan man oxå få en nidblödning (Det brukar ske i typ v.10-12)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 318
Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 841
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar