Ni som sökt jobb som gravida...

Sv: Ni som sökt jobb som gravida...

Ja jag sa iaf inte det till arbetsgivaren fast jag var ju bara i andra månaden så jag ville inte säga det till nån utomstående i så tidigt skede, o jag fick jobbet o sen i tredje månaden sa jag det o det blev då inget rabalder ändå.
Men visst funderade jag på om det va rätt men det kändes då rätt. Dom hade ju inga problem med att fixa vikarie heller o för mig var det ju skönt att ha ett fast jobb att luta tillbaka mot.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 796
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 394
Senast: kolblakkur
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 059
Senast: ako
·
Skola & Jobb Jag har sökt två extrajobb, A & B. Vill helst ha det A då det erbjuds fler tider, ser bättre ut på CV:t, seriösare företag. Dock kommer...
Svar
9
· Visningar
4 917
Senast: Ziki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp