Tack för ditt svar! Jag ska återgå till marken och se om tioöringen ramlat ner nu när vi gått vidare med samlingen "uppifrån". I början gick detta nämligen jättebra, men sedan slutade hon lyssna på duttandet på benen. Att be henne komma in med bakbenen för pet lite högre upp går bra tex i stretching, kanske ska jag gå vidare med det ist.
Har även övat en del på upp-lyftet av bakbenen för skänkeln på vägen hem som du säger och det fungerade över förväntan. Det är på banan när jag ska "öva" som jag tänker så mycket och låser mig.
En mix av de råd jag fått här och övningar jag känner igen (öppna och sluta) tillsammans med torrövningarna för sitsen borde göra susen för min säkerhet och inverkan.
Tack alla för era tips och råd, tar gärna emot fler!
Har även övat en del på upp-lyftet av bakbenen för skänkeln på vägen hem som du säger och det fungerade över förväntan. Det är på banan när jag ska "öva" som jag tänker så mycket och låser mig.
En mix av de råd jag fått här och övningar jag känner igen (öppna och sluta) tillsammans med torrövningarna för sitsen borde göra susen för min säkerhet och inverkan.
Tack alla för era tips och råd, tar gärna emot fler!