NHare i STHLM

Apollo 13

Trådstartare
Oh, så då ligger jag i tagen att börja med NH.
Tycker det är helt sjukt intressant och det är något jag känner att jag verkligen vill jobba med.
Jag har försökt se mig om kring efter tränare och efter annan information men tycker att det har vart svårt att hitta.
Tycker det finns mest... ja på alla andra ställen än i stockholm...

så stockholmare som håller på med NH, hur började ni?

// Helen
 
Sv: NHare i STHLM

Hola,
Kallar mig inte själv för NH:are direkt men de flesta som känner/träffar mig anser nog det... :crazy: Så jag får väl räcka upp några fingrar....

mvh Eva
 
Sv: NHare i STHLM

Jag har ju träffat dig och om inte annat så skulle jag påstå att du har koll på din häst :)

haha, nu blev du nyfiken va, på vem jag kunde vara :)

Jag var och kollade på ditt stall med två vänner, det är jag som är kompisen till Sara :)
 
Sv: NHare i STHLM

Hej!
Jag bor strackts utanför sthlm och håller mkt på med nh. Skulle inte kalla mig tränare, men tycker sj att jag har koll på grunderna. Jag känner inte till någon bra tränare i sthlm, men jag kan starkt rekomendera att ta hjälp av annika gustavsson, mer info på http://www.svartarbo.com/
Hon förendrade hela min syn på hästar helt och hållet. :idea:
Mvh// Alice
 
Sv: NHare i STHLM

Nämen hej Saras kompis!

Världen är bra liten. Du får la komma över så kan vi tjöta ihop. Eller ses i ridhuset och jobba lite.
Skickar pm.

mvh Eva
 
Sv: NHare i STHLM

jag har fått en person rekommenderad som ska ha koll på massa tränare. jag har mailat henne och väntar på mitt andra svar nu så att jag kan ringa runt lite och komma igång med träningen. ska verkligen bli jätte kul!
 
Sv: NHare i STHLM

Lätt!
Jag ska ju ta ut en tränare som ska hjälpa mig, ska bara hitta någon först :angel: Vi kanske kan göra det tillsammans sedan när jag fått koll på ledarskapsövningarna och fått lite pli på min häst :angel:

Ser fram mot det där PMet

// Helen
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
57
· Visningar
1 925
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 659
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 787
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
27
· Visningar
2 220

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp