Sv: NH-folk=odödliga?
Och jag har ingen aning om varför du räknade upp ditt skaderegister eller vad det har med saken att göra?
Det är väl knappast jämnförbart med någon som skadar sig så svårt att den behöver vård resten av livet och att det faktiskt finns utrustning att använda för att minska risken för dessa skador.
Tycker boccia sammanfattar det de flesta försöker säga, väldigt bra och på ett mycket begripligt sätt.
sa jag att det blir små skador om man rider utan hjälm och slår i huvudet?
skrev att jag aldrig skadat mig då jag ridit utan hjälm, men skadat mig flera gånger i det vardagliga livet. Och därför har mitt vardagliga liv varit mer kostsamt.
tycker det är löjligt att ha som argument att det blir kostsamt för samhället.
att det är onödigt kan jag hålla med om.
Och jag har ingen aning om varför du räknade upp ditt skaderegister eller vad det har med saken att göra?
Det är väl knappast jämnförbart med någon som skadar sig så svårt att den behöver vård resten av livet och att det faktiskt finns utrustning att använda för att minska risken för dessa skador.
Tycker boccia sammanfattar det de flesta försöker säga, väldigt bra och på ett mycket begripligt sätt.
ALLA har rätt till sjukhusvård, och ALLA ska dra sitt strå till stacken för att UNDVIKA att behöva nyttja sjukhusvården i onödan.