ngn som vet/äger/har sett??

L

_liilla_my

ett sto vid namn Helena Rubinstein?? hon är väl 10 eller elva år skulle jag tro..
efter Mintage xx.. gått lite fälttävlan..

tror d e en tjej som heter Sofia som har henne.. skulle vara glad för minsta lilla om ngn vet ngt!!! :)

nej det var min tränares.. Men jag rider "Racet's" avkomma...
så var lite nyfiken på hur det går med henne =)

såg nu i annonsen att hon kallas för snärtan.. hihi =) hon låter på beskrivningen precis som Oscar som jag rider.. :p

mys häst..

ingen annan som vet ngt om henne?!

jag har ingen aning om vem som hade henne.. fick bara för mig att hon hette sofia :idea:

har du sett henne(hästen asså..) Live?!

Stämmer bra!
Jag var på samma terrängläger som henne förra året. Stötte även på henne på ett par tävlingar förra året.
I år har jag inte sett dem tävla ihop.

tufft!! men var det d lägret som stod med i ridsport?!
hur var hon?? ( racet, eller snärtan :D )
fick idag förklarat för mig varför hon kallades racet =) hon sprang fram o tillbaka som en tok i hagen när hon var föl =) där av Racet *hihi* så d lär i alla fall trevligt att hon bytt upp sig och kallas för snärtan! =)

Ja, lägret annonserades ut i ridsport, men jag blev tipsad av tränaren när jag tog ft-kortet.

Svårt att säga hur hästen var, vet inte riktigt faktiskt.
Som hästar är mest. :p
Hon hoppade bra och hennes ryttarinna var också duktig.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Gravid - 1år En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Först och främst grattis! ❤
13 14 15
Svar
293
· Visningar
20 361
Senast: Killaloe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 644
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 195
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar