New-Forest Avel!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Julle_bull
  • Startdatum Startdatum
J

Julle_bull

Finns det någon som har stor erfarenhet i New Forest Avel? Det finns ju många duktiga människor på Buke. Jag har tänkt ganska länge på att betäcka min lilla ögonsten. :D En hingst som jag verkligen är sugen på att kolla på är Gullabos Heptan. Nån som har nån erfarenhet av den hingsten. hur hans avkommor har blivit med mera med mera. jag blir tacksam för allt. mvh /Julia :bump:

Sv: New-Forest Avel!

Jag har en som är helt underbar efter heptan fin att titta på supersnäll och helt ok gång

Sv: New-Forest Avel!

Kan du inte berätta lite om ditt sto, stam, extriör, tävlingsmeriter, vad vill du med avkomman? Så blir det lättare att tipsa =)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 600
Senast: fixi
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 312
Senast: Svartkatt
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 937
Hästvård Min lille 1,5 års hingst har hög feber och är riktigt hängig och eländig. Självklart har veterinären varit och tittat till honom och...
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka