Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorg är svårt. Det finns ju inga rätt och fel. Det som funkar för dig kanske inte funkar för någon annan osv. Dock har jag en liten känsla av att det för dig kan lätta lite att "tvingas" facea det hela så att säga. Hoppas att det kommer att kännas OK. Ett tips är att ta med ett brev till minneslunden som är skrivet just till din mamma, om det känns bra såklart.Tack fina, fina du!
Det är nog precis vad jag behöver för min sorg...kanske är det just det jag behöver för att kunna bearbeta ordentligt?
Kl
Jag kan inte sovaoch det blir typ full rulle från imorgon tills på söndag
Om jag inte kraschar innan så lär jag det när jag kommer hem...
Hann inte mer än innanför dörren innan knoppen slog ifrån och gick in i "överlevnads-mode"/dissociation nu.
Alla saker är borta, ingenting är som det har varit, och kommer aldrig mera att bli
Jag såg att ett skåp hon gjort var borta...extremt jobbigt om han slängt/sålt/gett bort det!
Men jag vågar inte fråga, vågar inte prata...är inte redo. ..egentligen vet jag inte ens om jag vill vara här alls. Så jag antar att jag får vara tacksamöver min dissociativa förmåga...typ
![]()
Men, trodde ni var ute på resa???Hann inte mer än innanför dörren innan knoppen slog ifrån och gick in i "överlevnads-mode"/dissociation nu.
Alla saker är borta, ingenting är som det har varit, och kommer aldrig mera att bli
Jag såg att ett skåp hon gjort var borta...extremt jobbigt om han slängt/sålt/gett bort det!
Men jag vågar inte fråga, vågar inte prata...är inte redo. ..egentligen vet jag inte ens om jag vill vara här alls. Så jag antar att jag får vara tacksamöver min dissociativa förmåga...typ
![]()
KramMen, vad jag lider av att läsa hur du har det. *kramar om*
Vill du låna en galen labbe (du kan få med en halti) för lite uppmuntran så hojta. Han är rätt bra på att dela med sig av sin kärlek.