Känner inte till just den medicinen, men hoppas verkligen det blir bättre för dig! Jag går på SNRI nu, hade tidigare SSRI i över ett år och de har typ räddat mitt liv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej hopp..hittade min tråd och läste för att se vad för inputs den gav för nu har det brakat ihop utav helvete. Jag har fått diagnos och ska börja med medicin. Skulle lyssnat på en del här och kanske tagit tag i mitt mående mer och lyssnat mer och ffa släppt taget. Det har jag iof inte gjort än.. Men jag får väl tro att det blir bra nu. Men jävla vad kass sjukvården kan vara..suck. Det har liksom krävts ett stort uppbåd mod att ens ringa för att försöka få hjälp men så jävla tama. Slutade med att jag bröt ihop halvt på jobbet och min fantastiska chef fick in mig på företagshälsovården. Jobbigt och psykologen såg ut som nidbilden av en och lät så med så jag hade nästan svårt att hålla mig för skratt fast jag lipa nog mest eller var tyst. Läkaren igår var skitbra och min chef har alltså varit så sjukt jävla stöttande och förstående. Hoppas hoppas jag ska komma ur mitt mörka rum. Lider så med min familj. Mest min man och hur kan man begära att han ska ta och förstå? Jag orkar till exempel inte ta strider med tonårsdotter i nu.. Sen är jag lite rädd för den ena medicinen oxascand men det är väl bara att ha sunt förnuft..Men den har det väl varit massa skriverier om mm?