Natural Horsemanship

L

lindaplutt

Hejsan!
E lite intresserad av att lära mig men om NH eftersom jag känner att min häst och jag skulle behöva en bättre relation.. Vet nån några kurser som finns runt närke ? Eller har ni några bra boktips ?

Sv: Natural Horsemanship

lindaplutt skrev:
Hejsan!
E lite intresserad av att lära mig men om NH eftersom jag känner att min häst och jag skulle behöva en bättre relation.. Vet nån några kurser som finns runt närke ? Eller har ni några bra boktips ?

Jag rekomenderar varmt att gå kurs för Ellen Ofstad. Hon är helt otrolig och jag har lärt mig sååå mycket av henne. Hon har gjort flera videos; hästar med problem 1 och 2, motivera din häst- jättebra för inspiration och börja tänka i andra banor.
Ellen håller kurser lite överallt i Sverige.

Sv: Natural Horsemanship

Lägg tråden under NH istället så ser fler av det "rätta" insatta folket din fråga och kan hjälpa!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 820
Senast: fixi
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 625
Senast: tott
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
384
Senast: Sryoqwe
·
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 561
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar