Natt/helgöppna hästkliniker

Sv: Natt/helgöppna hästkliniker

Det är mycket vunnet om det åtminstone har öppet på helger. För det vet ju alla, att om hästarna blir sjuka så blir det på helgen, oftast helgnatt... ;-)

Jag har åxå ungefär två timmar till Bjerke. Men det är HEMSKT att stå där i tullen med jättesjuk häst på släpet och vänta på att dom ska fylla i alla sina papper. Å så får man ju betala deposition åxå....Fick åka mitt i natten för två vintrar sen, och det tog minst en halvtimme i tullen. Fattar faktiskt inte, att dom inte kan få till enklare rutiner när det gäller sjuktransporter!

Ultuna har öppet till kl 24.00 men ringer du kl 23.55 och säger att du kommer med en sjuk häst så väntar de på dig (även om det tar fleeera timmar)

Skara.

Har hört att ATG på Färjestad (Karlstad) har blivit uppköpta och de ska tydligen planera nattöppet - men det är bara rykten som jag hört så sanningshalten är väl lite tveksam.

Precis, Hallands djursjukhus har köpt o planen verkar vara att iaf ha någon jourverksamhet. Troligtvis blir det väl som i slöinge, öppet till 21.

http://www.hastklinikerna.se/okateg...ola-hallands-djursjukhus-ab-skara-2012-07-04/

Liknande trådar

Hundhälsa Ska vi skapa oss en tröstetråd för oss som har hundar med kronisk sjukdom? Jag känner i vart fall att jag behöver det... Min förhoppning...
13 14 15
Svar
296
· Visningar
39 290
Katthälsa Vill börja med att vi har varit hos veterinär igår (och pratat med samma vet idag i telefon) men vi kommer inte direkt fram till något...
Svar
2
· Visningar
2 848
Småbarn Vad kan vara orsaken? Skrev med min närmaste vän i dag, plötsligt blev det tyst länge trots att vi var mitt uppe i en "viktig"...
2
Svar
21
· Visningar
4 006
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 340
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka