Nåt att bita i......

Ja JUST det ja :idea:
Han lämnar ju en hel del tjurskallar...kapabla men egna :crazy:

Defi kunde inte ens gå snabbjobb 2 ggr på samma bana...då vägrade han gå upp på banan.... :crazy: så dom fick helt sonika lasta och åka till olika banor varenda gång....TUR var väl att det finns en hel del travbanor i Frankrike :D :D
Detta är info direkt från Dubois....skule inte välja att betäcka med honom...fast han är ju otroligt läcker att titta på :love: :love:

:rofl: Hadé så kul! ;)

Sätt på dig regnställ och smörj in dig med hans "mocka", ska mycket till om han vill "sätta på sig själv".

MVH/

:o De är väl till att va självgod, men är man snygg så är man. Annars funkar skittricket bra :idea:

MVH/

kackepieksen.gif

Näe humlan,du får hitta en smaily med bajs på regnjackan :rofl:
Föresten skickar ett kort på mig själv iförd regnjacka insmord i skit :devil:

Jag skötte Pamir Brodde,när han gick till avel.Vi ville vara snälla och släppte honom i en enorm hage,han sprang som en j:kla vettvilling.När vi efter säkert 1tim. fick tag i honom var han så svettig att man kunde göra bollar av svettet!
Han var riktigt skogstokig,sprang på bakbenen ut genom stalldörren och "våldtog" dom stackars märrarna som stod med språngsele.
Vi hade honom i en minimal utebox,han skenade runt i den oxå så svetten rann.Sedan red jag honom en stund på eftermiddagarna,det gick bra.
Det gick bättre att rida på han en att leda .
Han var dock inte riden när han kom till oss.Men han var i bästa tävlingskondis,så vi försökte som trappa ner,genom att drastiskt oxå minska kraftfodret.

Han kastrerades ju inte heller eftersom han var verksam i aveln.
Men han blev aldrig lugnare under tiden han var hos oss. :bump:

Huua...synd om dom egentligen...hade en sån som bara vandrade o levde rövare....fick ordning på honom här men sen skulle ägarna byta tränare.... där var han i 3 veckor och tränaren SKREK av förtvivlan, ta bort fanskapet :rofl: :rofl: Han började med att skära upp hasen ( dom hade släppt han i en rephage :crazy:)..fullständigt tokig var han...så jag fick tillbaka honom igen :D :love:

jag hade specialhage åt honom, med slanor bildäck och fan o hans moster....men han blev MYCKET lugnare och kunde koppla av i hagen på ett annat sätt....en liten kolsvart hingst med bläs, ruskig skalle på honom....sedemera så blev han ju frisk och åkte härifrån, jag har sett att han var kastrerad, men det var nog några år försent :(

Kanske känner du till honom, han är hos nån Erik Hå...nånting i Solvalla regionen...Herr Rhododendron kallade jag honom :love: :love: (Mr Rhode)

Men jag tror inte Rikkan är så insatt i filosofin, utan tror det bara är att gå dit och knuffa i ett par nålar så är saken Biff..

Är du åter igen ute med dina förutfattade kommentarer?
Det är inte så jätte kul att läsa....
:crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka