Nåt att bita i......

Uppenbarligen så har du aldrig sett en kunnig person sätta nålar och få lyckade resultat, för då skulle du inte betvivla metoden.

Jorå....jag vet att sånt kan funka, men tyvärr är det inget alternativ på denna hästen...fast han har varit lugnare idag :)

Öh? nej det förståss... har bara utbildningen själv, men vad fasen vet jag? :smirk:

Har aldrig sagt att jag tvivlar på metoden, utan frågade mest varför det skulle hjälpa i just detta fallet?
Va skulle du vilja nåla han för? Smärtan han upplever av kastration? hur vet du att han har smärta? Eller för att det snurrar i huvdet på han? ja? Uppskattar han mer kyla eller värme? blir det bättre si och så??

Det är inte bara att pula i lite nålar bara så där och vips är allt frid och fröjd? Om du nu trodde det?

Är du åter igen ute med dina förutfattade kommentarer?
Det är inte så jätte kul att läsa....
Tycker redan du visat att du inte är så insatt i filosofin? Så jag antar jag trodde rätt då?

Förutfattade meningar är väl för fasen du som har patant på!? :mad:

23_29_104.gif

Nej, det går inte... jag har sån hosta! :angel:

Ska gå och nåla mig lite nu... med mammas gamla stickor, så det blir efftekt- Jag är ju jätte sjuk juh! *host snövel host*

Dessutom är jag utkörd på soffan.. :( och den är fruktansvärt obekväm, så bli inte förvånad om jag är borta med ryggskott i morgon?
Förresten, behöver man frånvaro lapp då? ;)

Gör inte det, jag lider mer med Martha, som får sin livs chock på sin lilla sammankommst... Ska bli kul att se hur hon och Humlan trivs ilag i walkern´... :angel:

Fortare Martha fortare, hon ser inge glad ut den där... :cool:

KANSKE.....sätter jag på strömmen nu :devil: :devil:

Säg att du är snäll, säg att du är snäll :rofl:

Närrå....Domaren hade sån tur förra året att åskan hade tagit walkern så det var stillestånd :rofl:

O.k. skall bli mig ett sant nöje,att se er i walkern,själv tänker jag ägna mig åt bet. roligare saker :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka