När man gillar någon och...

Det är hårt! Ännu värre sen när man respekterat detta och får höra att man inte visat intresse!

Fast har personen då varit tydlig med att den var intresserad?
Har hen visat att den vill mer än att vara vänner?

Tvärtom, uppfattade det som tydligt och uttalat att vi skulle vara "kamrater".
Nu ett antal år sen nu men det påverkar mig än, även i hur lätt jag vågar försöka visa och tala om om jag tycker om någon på det känslosamma planet. Tycker helt enkelt det är skitsvårt!

Tvärtom, uppfattade det som tydligt och uttalat att vi skulle vara "kamrater".
Nu ett antal år sen nu men det påverkar mig än, även i hur lätt jag vågar försöka visa och tala om om jag tycker om någon på det känslosamma planet. Tycker helt enkelt det är skitsvårt!
Fast jag tycker det var bra att du försökte. Sen är det ju jobbigt när msn får ett nej. Det har jag också fått. Men då vet man i alla fall.
Även om det var jobbigt känner jag att man måste gå vidare. Hur kommer det sig att du tycker det fortfarande är så jobbigt?

Fast jag tycker det var bra att du försökte. Sen är det ju jobbigt när msn får ett nej. Det har jag också fått. Men då vet man i alla fall.
Även om det var jobbigt känner jag att man måste gå vidare. Hur kommer det sig att du tycker det fortfarande är så jobbigt?

Det vart tvärtom, jag försökte aldrig, eller för lite eller kanske för sent. Släppte inte fram de känslorna hos mig själv för att se o de bar!

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 458
Senast: Görel
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka