När får man veta om man kom med ?

Sv: När får man veta om man kom med ?

Man kan gå in på www.travsport.se och titta under fliken Anmälningslistor, oftast brukar det vara klart 3-4 timmar efter anmälningstidens utgång.

Gå in på www.travsport.se och titta under "anmälningslistor" leta reda på den bana du anmält till och sedan de loppet/n. Anmälningslistorna brukar vara klara tre-fyra timmar efter anmälningstidens slut.

Annars kan man vänta på att det dimper ner ett program i postlådan, men det är jag på tok för otålig för! :D

Ina79 skrev:
Annars kan man vänta på att det dimper ner ett program i postlådan, men det är jag på tok för otålig för! :D

Ja jisses vem har tålamod med det??? :angel:
En annan är ju och kollar tusen gånger innan listorna är klara. Har man tur kan startlistorna på atg vara klara först för just det loppet som är aktuellt om man söker på hästens starter på atg.se...

/Emma, vars tålamod är lika med noll :o

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
315
Senast: Unafraid
·
Relationer Tittar på "Married at first sight, Australien" och slås av hur mycket som handlar utseende och yta. Är det verkligen så som människor...
22 23 24
Svar
477
· Visningar
13 073
Senast: Ruffe
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
518
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V