När en tråd ta bort

L

Laban

När en tråd tas bort kan ni moderator vara snälla och skriva vad det är som bryter mot regel som man inte letar i onödan eller göra en ny tråd igen och igen óch igen.

Alltså radera allt utom det första inlägget där det är ändrat och det står vad för regel denna tråd har brutit och har därmed stängt.

Tror jag har letat igenom två gånger efter trådar som har plockats bort.

Sv: När en tråd ta bort

Men om man får en tråd borttagen, så är det ju bara att leta bland reglerna så hittar man ju till 99 % anledningen till varför tråden är borta. Skulle man inte hitta varför, så pmar man moderatorn och frågar :idea:

Och har man skapat en tråd som blivit borttagen, varför då skapa en likadan? :confused: Hur stor chans är det att den får ligga kvar?

Nää men man vet aldrig, man kanske undrar om man skrev en tråd eller ej :D

Jo 99% kanske man kan lösa det via den men det finns alltid någon gråzon som man inte riktigt vet och fråga en moderator är en bra ide för att få reda på varför den tråden försvann om det har med sitt inlägg i tråden (Om man är ej skaparen till tråden) eller om det var någon senare som bröt mot en regel och den togs bort så vet man det till nästa gång att aja baja så får man inte göra ;)

Raderade trådar hamnar i sin helhet i papperskorgen. Du vet mycket väl varför jag tar bort de trådar jag tar bort så det verkar onödigt att leta efter den när du bör veta redan från början att den kommer tas bort. Jag tänker absolut inte PM:a alla som skrivit i en tråd när jag tar bort den.

Reklam för egna hemsidor eller andra diskussionsforum är inte tillåten, inte ens i insinuerad PM-form.

/Erica - moderator

Japp reklam är inte bra, no no bort bort med det.

Nu var det inte den tråden jag tänkte på för det står ju i reglerna vad man får göra och vad man inte får göra

Skicka PM till berörd moderator, beskriv vad du skrev i tråden och fråga vad som hänt.

Om du tycker du får ett konstigt svar, eller inget svar alls, kontakta mig med samma fråga och var noga med att beskriva precis vad du skrivit.
Framför gärna andra synpunkter samtidigt om det är något du inte tycker är bra.
Det är jag som bestämmer, vill du ha ändring så är det till mig du skall vända dig om du vill ha ett snabbt, nej ;)

Trådar tas bort av en anledning, moderatorerna behöver på inget sätt meddela någon varför, ändå gör de detta rätt ofta. Personligen gör jag i princip aldrig det.

*KL*

Det står ju ofta Tråden flyttad, så ligger själva rubriken kvar, går det inte att göra att rubriken står kvar med texten Tråden raderad eller nåt, då hittar man sin tråd och ser klart att den är raderad, Är det en omöjlig lösning?

Möjligheten finns, problemet är om rubriken i sig kanske bryter mot reglerna.
Och att det förmodligen genast kommer att skapas en tråd om vad det var den raderade tråden handlade om och varför den raderades för bla, bla.

De som är tillräckligt intresserade för att veta att en tråd raderats och intresserade av att veta varför en tråd tagits bort får lägga ner lite extra arbete genom att höra av sig till moderatorn och hoppas på svar.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 483
Senast: bollen__
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 914
Övr. Hund Hallå alla hundvänner, tänker höra med er om det är ett Stockholm- och Uppsalafenomen eller är så i hela landet. Här är det så att en...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 521
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar