Olika beroende på hur låg och varför. Men tycker generellt att gosa med, umgås med djur är fint. Så har jag noll ork kan jag gosa med hundarna eller göra något med dem. Eller gå ner i stallet och hänga med min häst, gulla med fölen och stallkatten. Träna med hästen eller bara rida ut och mysa eller fräsa på och liksom få frihetskänslan och flyga fram.
Sen älskar jag att vara i naturen. Och det är ju lyx att ha så nära till det som boende på landet.
Tycker om att vara vid havet. Här finns en vacker sjö som verkligen duger som substitut!
Sambon är bra att prata med och än mer på att få en att få en att skratta. Samma om man ringer/bjuder hit dito vän.
Kan också se på feelgood-film, läsa bra bok, måla etc.
Eller så ser jag något sorgligt och grinar och tycker synd om mig själv ett tag. Och sen laddar om efter förmåga.
Sen älskar jag att vara i naturen. Och det är ju lyx att ha så nära till det som boende på landet.
Tycker om att vara vid havet. Här finns en vacker sjö som verkligen duger som substitut!
Sambon är bra att prata med och än mer på att få en att få en att skratta. Samma om man ringer/bjuder hit dito vän.
Kan också se på feelgood-film, läsa bra bok, måla etc.
Eller så ser jag något sorgligt och grinar och tycker synd om mig själv ett tag. Och sen laddar om efter förmåga.