Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En blir inte skuldsatt heller, så win?Räknas stirra in i en vägg som mer konstruktivt? Det är iaf gratis och innehåller inga kalorier.
Tittar på Sagan om Ringen!Vad gör du när du känner dig nere? Tänker på copingsstrategier eller liknande. Förhoppningsvis något mer konstruktivt än att nätshoppa med Klarna eller tröstäta.
Det beror på hur länge man sitter och stirrar - man kan ju missa att betala räkningarna.En blir inte skuldsatt heller, så win?
Det funkar i alla lägen!Tittar på Sagan om Ringen!
Jag åker helst till therme och lägger mig i en varm bassäng. Där flyter jag omkring och mår bra. Om jag har råd bokar jag även massage.Vad gör du när du känner dig nere? Tänker på copingsstrategier eller liknande. Förhoppningsvis något mer konstruktivt än att nätshoppa med Klarna eller tröstäta.
Vad gör du när du känner dig nere? Tänker på copingsstrategier eller liknande. Förhoppningsvis något mer konstruktivt än att nätshoppa med Klarna eller tröstäta.