När börjar natten?

Nu i småbarnsåren tycker jag att det är telefonförbud mellan 19-09 iallafall. Med risk för att väcka barn. Men generellt är de väl ok att ringa fram till 21 iallafall!
Jag själv är helt positiv till att föra vanligt liv (prata i telefon, prata med varandra, ta emot samtal, dammsuga osv) när barnen sover. Jag tror att det gör dem mindre känsliga för ljud när de sover. Anledningen till min gräns på 21 är att det inte är en helt orimlig tid för den som.äger telefonen att gå i säng en vanlig vardag.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 358
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 568
Senast: Sassy
·
Tjatter För första gången någonsin har jag sett någon som visualiserar året som jag - Thomas Bodström! Vi båda visualiserar vårt årshjul...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
5 783
Senast: Hoarfrost
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka