Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det beror ju på ålder oxå... Som dottern (8 år) i hennes fall så anser jag att det är sen kväll 21 och natt 22.23 tycker jag. 22 är sen kväll.
Ot men vad gör du om du vaknar och av någon anledning inte kommer ur sängen?
/lider av katastroftänk
Dessutom har jag en laptop bredvid sängen så jag kan alltid skicka ett mail
Vet inte. För mig är det snarare det motsatta; Hur kan folk sova så mycket?Hur överlever man med så lite sömn?
Jag hade en app en gång som hette golaren man kunde ge beskrivning och ta kort som skulle vara kopplat till polis, eller om det var sos.hjalp@sos.se
Förlåt för OT, men jag har alltid undrat om man kan SMS:a till SOS? Om man är med om ett rån t ex, och inte kan ringa. Eller om man har fått nåt i halsen och inte kan prata.
Jag är fostrad till att ha ett telefonfönster mellan 9-21. Man ringer inte före 9 och inte efter 21 och tycker nog likadant nu23.25. Alltså från och med man börjar ange tiden i förhållande till tolv istället för till elva. Tjugo över elva är kväll, fem i halv tolv är natt.
Men telefontid upphör kl 22, och gud nåde den som ringer senare.
Jag är fostrad till att ha ett telefonfönster mellan 9-21. Man ringer inte före 9 och inte efter 21 och tycker nog likadant nu
Jag växte upp med att telefontiden upphörde 20.00 och kör så fortfarande.23.25. Alltså från och med man börjar ange tiden i förhållande till tolv istället för till elva. Tjugo över elva är kväll, fem i halv tolv är natt.
Men telefontid upphör kl 22, och gud nåde den som ringer senare.
Jag hade en app en gång som hette golaren man kunde ge beskrivning och ta kort som skulle vara kopplat till polis, eller om det var sos.
Jag säger 10-21. Men helst SMS
Då dog manHur gjorde man förr i tiden när det bara fanns fasta telefoner?