machafuko
Trådstartare
Efter att ha läst lite i dejtingtråden blev jag lite nyfiken på en fråga. Hur lång tid har det gått innan ni börjat dejta igen efter att ni varit i ett förhållande (oavsett hur förhållandet tagit slut, nämn gärna den detaljen också)? Eller väntade ni länge med att dejta men hittade en kk istället, i sådant fall när började ni med er kk?
Jag är lite nyfiken eftersom jag insett att det skiljer så otroligt mycket och det vore intressant att höra ert resonemang. Har själv blivit singel för 3 månader sedan och har väldigt svårt att tänka mig ens skaffa tinder, än mindre att dejta eller ligga med en annan person. Jag har alltid behövt tid och det känns mest naturligt för mig.
Jag är lite nyfiken eftersom jag insett att det skiljer så otroligt mycket och det vore intressant att höra ert resonemang. Har själv blivit singel för 3 månader sedan och har väldigt svårt att tänka mig ens skaffa tinder, än mindre att dejta eller ligga med en annan person. Jag har alltid behövt tid och det känns mest naturligt för mig.