När åker ni till High Chaparall?

S

simpe

Undrar när ni andra ska åka ner till High Chaparall? Eftersom det är först till kvar som gäller åker jag och vovven ner på torsdag redan och tar en slappar dag på fredag.

Vi är så lyckliga så vi har förbokad stuga (bokades i januari - galet) så vi åker ganska sent på fredag eftermiddag! :)

Åker ner på freda eftermiddag/kväll, beror på när jag kan smita ifrån jobbet...

/Malin

Jag kommer inte ned förrän på lördagen. Antar att det blir till o sova i bilen eller nåt. Det löser sig. :) Himla kul skall det bli iallafall..

Vi passar oxå på att åka ner redan på torsdag,tänkte ta en slappdag innan helgen börjar på allvar :banana:,kanske vi syns. :)

Självklart,kommer att hålla utkik :cool:Vi kommer att ha en gammal husvagn,så vi får hoppas att den håller ända fram :)

Till alla!!!
Ha det så jättekul därnere!! :)
Själv måste ja stanna hemma å flytta.. :crazy:

Vissa bor ju nästan där! :angel: :love: Hehe..

Vad är på G egentligen, jag måste ha missat nåt! :o :confused: :smirk:

Uff! Kan inte! :(
Fast orsaken till att jag inte kan är inte så dålig :).
Syrran och jag ska till Stockholm på Painttävling med Chappe! :D
Så önska oss lycka till... ;) :p...det kan behövas :angel:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Lycka till Carina :D
Idag är sista dagen på jobbet innan semestern för mig och imorgon drar jag ner till Chappen :bump:
Livet är underbart :D

Jag kan inte åka ner, jag måste vara hemma och underhålla pojkvännens aptråkiga släkt :mad:...hade mkt hellre åkt till Chappen och om det hade vart nödvändigt sovit i bilen...eller vem behöver sömn när det är tävling och partaj! :D
///Karin

Vi åker dit och hem igen på lördag. :( Det är 30-årsfest på lördag kväll, och svärmor fyller 60 på söndagen. Tycker ju att de kunde skjutit upp det en vecka, eller? :angel:

"doldisen" här kommer att befinan dig där på lördagen,kom gärna och säg hej!

jag kan ju rulla u ur garderobenoch säga att jag är rätt westerngalen,förväntar mig en väldigt rolig dag/kväll eftersom det är så skön stämning på dessa tävlingar...
Åker 10 ggr helre på sånt än någt annat....

jag är mer mer inne på att föröska rida trail,stackars domare;)

Thina

Man blir så förvånad när det är nåt så stort event på G i ens närhet! Jag har knappt 2,3 mil dit och visste knappt om det förrän i dagarna! :eek: :smirk: :confused: :o

Vet någon hur länge det håller på på dagen? Jag vet att det börjar 10, men inte hur länge det håller på. Tänkte åka dit en stund innan jag ska på en klasskompis bröllop och innan jag jobbar.. :smirk: :) :crazy: (måste allt komma samma dag?! :confused: ;))

Det höll på till 23.30 på lördagskvällen! Stackars pleasureryttare som fick rida 23.00 i nästan bäckmörker!
Vi var en tapper skara som satt kvar och kikade.

I går vet jag inte hur länge de höll på. Vi åkte vid 16-snåret och då höll trailen fortfarande på och det var minst 4-5 klasser kvar efter den!

Liknande trådar

Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 488
Senast: hastflicka
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
636
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 059
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka