Nån som har häst efter akribori

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lindaslycka
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Lindaslycka

Nåra här måste det ju finnas me bebisar efter AKRIBORI ..vill se bilder och info om era pållar ...

Nyfiken :d

Sv: Nån som har häst efter akribori

Lindaslycka skrev:
Nåra här måste det ju finnas me bebisar efter AKRIBORI ..vill se bilder och info om era pållar ...

Nyfiken :d

Jag har ett ettårs sto efter honom, mamman är efter Edingburg - Maraton, stofamilj 23. En väldigt lätt och elegant dam. Rör sig (eller rörde sig i alla fall, ettåringar e ju som de e...) i uppförsbacke med bra undersatta bakben. Har även bevisat att hon kan hoppa, så matte fick höja staketet... En bestämd men förståndig ung dam. Vass men klok sa min hovslagare om henne nån gång. Är överlag väldigt nöjd med henne och väntar en ny Akribori bäbis till våren.

Har bilder men ingenstans att lägga upp dem, men om du pm:ar din email så kan jag maila bilder.

Sv: Nån som har häst efter akribori

DU har lagt den här frågan både här och på gnägg. Det är inte tillåtet att dubbelposta trådar, därför låses denna!
Sen finns det FLERA trådar om Akribori som du hittar om du använder forumets sökfunktion!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 473
Senast: ildiko
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 214
Tjatter Varje sommar har vi en stor sommarfest med ett tema. Kläder, mat, musik och "pynt" mm följer temat. I år är temat film. Gästerna får...
Svar
3
· Visningar
335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?