namngivning, vad gör man ?!?

T

TheOne

Vi lutar åt att inte döpa vår lilla dotter utan ha en namngivningscermoni istället. Men vad gör man på en sådan cermoni, har förstått att det är upp till var o en, men har någon några tips?? Vi är inte mycket för att läsa dikter och sjunga sånger, men vill gärna göra det speciellt ändå, men på något annat sätt!!
:confused:

Sv: namngivning, vad gör man ?!?

Har varit någon annan sådan här tråd tror jag. Kommer i alla fall igåg att pmm skrev hur dom gjorde och det lät fint!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Min dotter har ärvt intelligens från båda föräldrar och än så länge (femte klass) har hon knappt någonsin behövt läsa på inför prov...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 370
Senast: Inte_Ung
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 354
Senast: Juli0a
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 003
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?