namnförslag??? fort...

B

_baby_

skulle behöva hjälp med att komma på ett namn på en dvärgpinschervalp (tik) som jag ska få hem i april :love: om jag bestämmer mig snabbt så skriver dom det namnet som jag väljer i reg.beviset.. (måste bestämma mig idag) namnet måste börja på bokstaven P.. har tänkt på: Polly Petit, men jag vet inte???
ingen som har lite andra förslag??

snabba svar tack :bow:

Sv: namnförslag??? fort...

Eller så tar du Petit först, det betyder ju "liten" på franska.

Så lite grejer är:
Petit Chiot (liten valp)
Petit Cherie (liten älskling)
Petit Étoile (liten stjärna)

Slå upp i en fransk ordbok om du vill ha något liknande. Hoppas du hittar något som passar.

Petra
Pinna
Parja
Prisla
Pyssle
Prick
Puss
Pwiq
Pros
Petronella
Pata
Picka
Pikz
Pandora

Bara att blanda lite bokstäver och se vad det blir ;)

tack för alla namnförslag:bow: men det blev en liten polly petite :love: å gud så söt hon e.. hämta henne för en vecka sen å hon e helt underbar...

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 673
Senast: Hedinn
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 403
Senast: Niyama
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 480
Senast: Intejag
·
Kropp & Själ (ja, detta blir skrivet i frustration och affekt, så det kan bli både rörigt och oförståeligt!) Jag vet inte vart jag ska ta vägen, så...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 026
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar