U
us_lover
Sv: Namn!!! =)
Vi kan inte alla tycka likadant, världen hade blivit väldigt tråkig då
Vi har inte bestämt tilltalsnamnen till 100%, framförallt pojknamnet. Om vi håller fast vid Kenny får vi hoppas folks inställning till namnet har hunnit ändras tills det är dags för honom att prestera något. Vem vet - kanske fler förknippar namnet med Kenny Bräck än Kenny Hopplös som bara super och slåss tills dess
Jag vill också tillägga att jag inte tycker att DU är trashig, jag tycker att 2 av dina tilltänkta namn ger trashvarning (de andra två var väldigt fina ). De aktuella namnen signalerar lite dålig smak men det är ju min personliga åsikt och inte på något sätt ett fakta. Problemet med ett manligt y-namn är väl att så många får den uppfattningen vilket kan ge barnet en sämre start på sitt första intryck vilket är orättvist mot barnet.
Som jag sagt tidigare så är det ett fritt val vilket namn man ger sitt barn, du behöver inte alls lyssna på mig och silverkedjan men nu har du i alla fall fått några utomståendes åsikt.
Lev väl!/Sar
Vi kan inte alla tycka likadant, världen hade blivit väldigt tråkig då
Vi har inte bestämt tilltalsnamnen till 100%, framförallt pojknamnet. Om vi håller fast vid Kenny får vi hoppas folks inställning till namnet har hunnit ändras tills det är dags för honom att prestera något. Vem vet - kanske fler förknippar namnet med Kenny Bräck än Kenny Hopplös som bara super och slåss tills dess