Något udda (kanin)

Modig_Korn

Trådstartare
Har under de senaste veckorna roat mig med att gå runt och titta på amerikanska kaninuppfödarsidor. Vad jag på senare tid upptäckt är att flera stycken håller för kaninens huvud när de fottar eller trycker in huvudet på dem... Typ som de gör här: http://www.geocities.com/doubledutch84/forsale.html

Finns det någon rimlig förklaring till detta? Om så, skulle jag gärna vilja veta den :crazy:

Sv: Något udda (kanin)

Men då ser man ju inte huvudet :eek: :crazy: jag skulle aldrig valt en avelshanne om jag inte sett hur huvudet sett ut... :devil:

I sverige skulle förr på tidigt 1900 tal kaninerna oxå ligga platt när de visar upp sig, idag ska alla raser naturligt sitta högrest. Men i USA vill de att de ska visa upp sina ofta mandolinformade kroppar med stora köttiga bakdelar och små huvuden så där. Men det är ju inte en naturlig ställning när man måste trycka in huvudena *suck*

haha NEJ va fult! :rofl: förstör inte hur det där kan se snyggt ut... dom ser ut som paddor ju :angel:

Liknande trådar

Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 584
Senast: Enya
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 175
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 726
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar