något att ha höet i ?

urkella

Trådstartare
typ höhäck eller liknande var kan man få tag på dessa eller hur gör man en ? har en häst som trampar runt höet i hela boxen vilket inte är kul, vil inte ha det i hönät då det endå inte finns nägin stans att hänga det, och måste sitta på rak vägg dvs inte hörna, finns det något ? hoppas jag lagt tråden rätt ^^

Sv: något att ha höet i ?

"Alla" leverantörer av boxar har den sortens höhäckar som tillbehör. Eftersom de skruvas på väggen så kan du ha dem i vilken box som helst. (som exempel http://www.jaba.se/ och klicka på tillbehör)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 593
Senast: Freazer
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 124
Senast: Liran
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 134
Senast: valpköpare
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
5 029
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka