Någon vänlig själ därute...

Vildvittra_

Trådstartare
Som är vass på det här med kort och datorer.
Har en bild där jag hemskt gärna skulle vilja bli av med de röda ögonen om de gick.
De förstör allt.. :(
Sen har jag en i riktigt dålig kvalité tyvärr där någon gärna skull ekunna få prova att förbättra den om det skulle gå på något vis...
 
Sv: Någon vänlig själ därute...

Har du photoshop är det bara att förstora upp bilden så du ser varenda pixel, och ändra färg på det röda i ögonen till önskad färg! ;)
 
Sv: Någon vänlig själ därute...

Använd bildvisningsprogrammet IrfanView. Det kan du gratis ladda ner från nätet och har en inbyggd funktion som heter Red eye reduction. Superenkelt att använda. :)
 
Sv: Någon vänlig själ därute...

Hittar ingen sån knapp i mitt photoshop?
Jag har 6,0?
Ingen annan som kan tänka sig prova? :galen:
 
Sv: Någon vänlig själ därute...

Jag kan göra det på två röda. Det är hur lätt som helst med mitt program. Maila den till mig om du inte redan har löst problemet. jossans81@hotmail.com
 
Sv: Någon vänlig själ därute...

Hej, jag mailade tillbaka till dig men det kom tillbaks till mig igen.. Kan prova maila idag igen, om du inte fått hjälp från annat håll då!
 
Sv: Någon vänlig själ därute...

Nu är det klart. Hoppas att du blev nöjd. Har mailat tillbaka bilden till din hotmailadress.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 890
Övr. Hund Jag var med om en händelse i onsdags som jag inte kan släppa riktigt... Jag vill gärna höra era åsikter om vad ni hade gjort i den...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
16 151
Senast: hastflicka
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 126
Senast: monster1
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 549
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp