Någon som vill ut ur min mage!

Sv: Någon som vill ut ur min mage!

Haha, en liten ailien som min sambo hade sagt.
Sådär håller min mage också på, men jag har ingen filmkamera. Dessutom slutar den såfort jag rör på mig eller så fort någon annan rör magen..

Tror det är en blygis ;)
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

Min håller på sådär för jämnan, ingen blygis här inte! :) Det verkar som min bebis blir mer "triggad" att sparka när jag trycker lite lätt där h*n har fötterna! ;)
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

Ja, det där med att trycka fungerar väldigt bra här med, såvida ingen kollar och hoppas få se den röra sig.. :/
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

Haha, så var min i början!

Jag är helt övertygad om att det är en galning där inne, h*n är aldrig lugn!
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

Awwe, så mysigt..

Nu blir jag sådär gravid-glad..
Det finns nog eg bara en sak som är roligare än att vänta ett eget barn, och det är andra som också väntar barn!

Allt har sina sidor, och jag föredrar nog att låta andra vänta barn än att göra det själv.. :angel:
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

:)

Det känns ganska overkligt att vi snart ska få se det där lilla knytet som har buffat och haft sig i flera månader. :love:
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

sådär håller min på med. fast inte hela tiden då men dagligen iallafall. speciellt om man spelar musik! brukar lägga mobilen på magen och efger ett tag kör h*n igång! dansar och har sig!
v 38 nu.... final countdown...:angel:
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

Jag får inte din film och funka.

Min bebis är en blygis, på UL låg h*n och försökte gömma sig, och så fort någon annan än jag och sambon lägger handen på magen blir det helt stilla.

Lika så varje gång jag tar fram kameran och ska dokumentra när den drar igång, helt stilla, jag ger upp och då blir det full fart igen.

Dumma bebis...;)
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

Tror det är ett vanligt syndrom! :)


För mig funkar videon :D
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

Hjälper det inte om du väntar lite? Min är också seg med pb men om jag väntar typ två minuter brukar det komma igång.
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

Den funkade för mig!

Vilka små och försiktiga duttar, min vänder om hela magen på mig! :D
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

Oj, jag tror inte det, livmoderväggen är väl ganska tjock, så man borde ju inte kunna se så tydligt!

Fast jag kan ha fel!

Gullig var den iaf :D
 
Sv: Någon som vill ut ur min mage!

Ja men de kittlas, sådär håller min på nästan hela dagarna, sen när jag går och lägger mig då blir det full rulle.

I "natt" har jag sovit mellan kl 5-10:30 :crazy:

Först böka runt, sen sparka som f*n, upp och kissa, bebisen får hicka!! Det blir stilla, då börjar katten :eek:
 

Liknande trådar

Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 134
Senast: Habina
·
Foder & Strö Får han några stöttande tillskott, om det är artros dvs? Min gamling mådde bra sin sista sommar på en kombonav djävulsklo, MSM och...
2
Svar
24
· Visningar
2 052
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 625
Senast: Fiorano
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 826
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp