Spontant tänkte jag att jag är som en svart liten shettis, men samtidigt så är jag nog kanske i hispigaste laget!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En lat och tjock haflinger som inte vill gå så långt hemifrån, det bästa är att ligga ned i hagen, sova och äta även om det kommer småskutt ibland, men bara när jag vill. Absolut ingen barnponny Skulle bara nafsas eller vända om och gå raka vägen hem. Men 100% mutbar, klia min rygg eller ge mig godis så kan jag nog övertygas till att göra det du vill
PRE låter som du. Jag tänker också bruksarab passar på digHaha vilken rolig tråd.
Jag tänker mig att jag är en PRE kanske? Har aldrig umgåtts med en sån, ni kanske kan hjälpa mig
Jag är ganska kort, smal men kurvig (vet inte varför men jag tycker PRE är kurviga). Robust, går sällan sönder eller är sjuk. Massor med hår. Ganska rörlig och har i alla fall fått höra att jag rör mig elegant. Mitt rörelsemönster är ganska "sammansatt", en kompis har liknat det vid en dressyrhäst. Jag gör liksom inga flaxiga rörelser men har rätt mycket power i de rörelser jag gör.
Jag är ganska uthållig och medelsnabb när jag springer, har inte massor muskler men lagom. Är reaktiv på saker i min omgivning men aldrig så att jag är särskilt harig utan mer alert.
Är känslig men mjuk. Reagerar mer på insidan än utsidan.
Är väldigt lätt att ha och göra med så länge den som har att göra med mig är vettig och respekterar mig. Vettiga människor blir jag lätt vän med och medgörlig och vill göra allt rätt och bra och trevligt för. Ovettiga människor blir jag lite avig och fåordig mot, drar mig undan men agerar väldigt sällan utåt, utan gör mig bara precis så otrevlig att de lämnar mig ifred.
Skulle säga att jag är rätt så intelligent och när min intelligens inte utmanas mår jag inte så bra, men blir inte rastlös utan går i stället in i mig själv och deppar, samt blir argare än vanligt. Lär mig fort nya saker. Får jag jobba med både kropp och hjärna mår jag bäst.
Låter precis som min haflinger! Om man tar bort det där med att klia, men muta med mat gör hon vad somEn lat och tjock haflinger som inte vill gå så långt hemifrån, det bästa är att ligga ned i hagen, sova och äta även om det kommer småskutt ibland, men bara när jag vill. Absolut ingen barnponny Skulle bara nafsas eller vända om och gå raka vägen hem. Men 100% mutbar, klia min rygg eller ge mig godis så kan jag nog övertygas till att göra det du vill