Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

26- LindgrenV, Linnea F, stjarnhimmel, karamell, (Thaliaste)

27- Comatose, Mitten, Messy, LindgrenV, Linnea F, stjarnhimmel, karamell

28- Comatose, Mitten, LindgrenV, Cattis_E, Linnea F, ev karamell, (Thaliaste)

29- Comatose, Mitten, Messy, trevligtjej86, MacGyver, Cattis_E, Linnea F, stjarnhimmel

30- LindgrenV, Mitten

31-

Skriver mig inom parentes eftersom jag fortfarande inte bestämt mig för om det här är en bra idé eller inte :p

Hej!

Jag har precis fått ihop schemat med medis för nästa vecka, sen har jag lite andra saker jag inte kan missa så jag kan bara:

27- Comatose, Mitten, Messy, LindgrenV, Linnea F, stjarnhimmel, karamell, Lavinia

29- Comatose, Mitten, Messy, trevligtjej86, MacGyver, Cattis_E, Linnea F, stjarnhimmel

30- LindgrenV, Mitten

31- Lavinia

/Lavinia, jobbar och hästar och hinner knappt nåt annat...

Men som många andra, jag är rätt blyg :o Tänk om man träffar någon man faktiskt känner i verkliga livet - och som nu kan läsa alla mina bekännelser och ibland ogenomtänkta inlägg här på Buke? :D Lite pinsamt kanske..

Äsch, skit i det. Vi har väl alla stått med bägge fötterna i klaveret och hoppat jämfota nångång så du är i gott sällskap i så fall. :D
Vad är det värsta som kan hända? Att vi tillsammans garvar läppen av oss åt våra gemensamma misstag och grodor och klavertramp, men det får man bjuda på. :)

Hej!

Jag har precis fått ihop schemat med medis för nästa vecka, sen har jag lite andra saker jag inte kan missa så jag kan bara:

27- Comatose, Mitten, Messy, LindgrenV, Linnea F, stjarnhimmel, karamell, Lavinia

30- LindgrenV, Mitten

31- Lavinia, trevligtjej86

Skrev in mig på den 31a oxå för då är jag ledig :)

Hej!

30- LindgrenV, Mitten

31- Lavinia, trevligtjej86, Starcraft
..

Kan bara lördag nästa vecka, tyvärr.

Tyvärr har det hänt saker med barnen som gör att jag inte alls kan nästa vecka. Hoppas att ni får trevligt.

(Tandläkarbesök, massa utredningar och möten inför ev språkförskola.) mitt tomma schema blev plötsligt
sprängfullt.

Men det är ju en strålande idé! Bara ta bort de otäcka parenteserna :p

Hej!

30- LindgrenV, Mitten

31- Lavinia

KL
Jag kan inte fre el lör, annars hakar jag gärna på den dag det blir :)

*kl*

Hej igen hörni, har hunnit med en liten skånesemester då jag inte varit så uppkopplad. Dessvärre insåg jag att jag ju ska skriva en resttenta i Sundsvall på fredag morgon och kommer att behöva åka dit redan på torsdag. Så vad tror ni om onsdagen?

Det verkar som att de här personerna kan då:

Det var ju dumt att jag lyckades skriva dit torsdagen då jag inte kan, men det finns ju inget som hindrar att man ses någon annan gång, eller att ni som kunde ses på fredagen. Vad tror ni? :)

Jag har bara läst sista sidan men jag är också intresserad, och kan på onsdag (efter 17) :)

Jag är på! Vart bestämde vi oss att vi skulle vara ? Jensens?

Jag är ju veggo, så just Jensens är lite svårt för mig. Men vilken del av stan vill vi ses?

För min del skulle jag uppskatta typ... I närheten av t-centralen. För jag har lite svårt att hitta och åker ju dit först :p

Jag äter allt, men det vore kul att äta något vegetariskt. Hermans är rätt trevligt och har god mat tycker jag. Vad säger ni andra?

Buhu då kan ju inte jag :arghh: Jobbar ju onsdag o inte hemma förrän 21.30.

Men det kommer fler tillfällen och om vi blir några så kan vi ju kanske ses på torsdag iallafall :).

Och jag tycker Hermans är bland Sthlms tråkigaste vegetariska :o

Jag är ju veggo, så just Jensens är lite svårt för mig. Men vilken del av stan vill vi ses?

Jg åt bakad otatis med grillade grönsaker och en god sallad där för nån vecka sen när jag var ute med jobbet. Gick utmärkt:)

Maten är väl kanske inte på världstopp men läget och utsikten är väl ändå underbar!

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 293
Senast: LaMagia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 396
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 831
Senast: Imna
·
Relationer Hej! Några kanske sett min tråd om att jag är nyinflyttad i Stockholm och känner mig lite ensam och skulle vilja lära känna lite nytt...
Svar
15
· Visningar
1 227
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckning 2024 - föl 2025
  • Dressyrsnack nummer 18