Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

*kl*
Så vad tror ni om onsdagen?

Det verkar som att de här personerna kan då:
28- Comatose, Mitten, LindgrenV, Cattis_E, Linnea F, ev karamell, (Thaliaste)

Det var ju dumt att jag lyckades skriva dit torsdagen då jag inte kan, men det finns ju inget som hindrar att man ses någon annan gång, eller att ni som kunde ses på fredagen. Vad tror ni? :)

Skrev tidigare i tråden att jag kunde alla dagar - men just onsdag kommer min kusin hit och då kan jag inte gå på buketräff :(

Maten är väl kanske inte på världstopp men läget och utsikten är väl ändå underbar!

Eftersom ni tydligen inte kan bestämma er för vilket hak som duger kan vi ju ta Camp Grankotte med allt vad det innebär. Jag har både dieselkök och jägarkök så det behövs bara ingredienser och lite kokkonst, eller en grönpåse om man inte orkar göra käk själv. :)

(Själv övernattar jag nånstans i nån skog under nån gran från torsdag till fredag när jag ska vara på nästa ställe. )

Jg åt bakad otatis med grillade grönsaker och en god sallad där för nån vecka sen när jag var ute med jobbet. Gick utmärkt:)

Ok! Det visste jag inte. Jensens eller Hermans då? (Jag gillar också Hermans, Linnea!) ;) men Jensens har jag aldrig varit på, så bestäm ni. Vad tror ni om tid då? Onsdag klockan...?

Vapiano kungsbron då? Där finns veg och det är supernära t-centralen :).

17-18-tiden?

Men sluuuuutaaaaaa inte onsdag å vapiano (när jag inte kan å mitt favvoställe) :banghead:

Tisdag pliiiiiizzzzzzzzz :d

Eller vill några ut med mig vappan tis el torsdag? :D

KL

Bah, måste dessvärre dra mig ur... Fick mindre lön än jag räknat med denna månad :(

Har ni bestämt ngn tid?
Jag vill gärna komma men har en läkartid i Nacka tom 17.30 tiden..
Beroende när ni ses kan jag kanske komma efter.

Jag har fått en sjuk familj ! Så nu blev i morgon väldigt osäker för mig :nailbiting:. Beror på om maken orkar ta hand om sig själv och ett sjukt barn... inte så poppis om jag drar då på kvällen :arghh:

...och jag har legat hemma med nån form av magåkomma ett par dagar. Vad tror ni, ska vi skjuta på det till nästa vecka eller så? :/

Blir det onsdag nästa vecka också eller ska vi ta en ny lista när alla kan?
frågar då jag behöver lite framförhållning för att planera allt annat man ska hinna med..:)

Jag säger - ny lista!

Jag kan (med tvekan inom parentes);

måndag
tisdag Mitten
onsdag Mitten
torsdag Mitten
fredag (Mitten)

Eventuellt ska jag börja på nytt jobb och ingen aning om hur arbetstiderna blir eller om jag ens ska börja så håller det lite öppet än så länge. Om jag kollat rätt så skulle kunna alla vardagar om det är rätt tid (vilket jag inte vet än) men måndag tror jag blir väldigt körigt att hinna med då jag har en grupp då på kvällen.

Grattis trevliga tjejen86!

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 295
Senast: LaMagia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 396
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Relationer Hej! Några kanske sett min tråd om att jag är nyinflyttad i Stockholm och känner mig lite ensam och skulle vilja lära känna lite nytt...
Svar
15
· Visningar
1 227
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Födda -21