Någon som vet något om Gift Box?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Canoó
  • Startdatum Startdatum
C

Canoó

Japp, precis som rubriken. Är det någon som vet något om honom? Har bilder på honom?

Han är pappa till min häst och jag skulle vilja se lite mer av honom. Korten jag har är han rent ut sagt skitsnygg!

Det är alltid kul att ha lite fakta om hästens föräldrar. Synd bara att jag inte kommer ihåg hela mammans namn..Något med Mirage De......Sen är det tvärstop.

Någon???

Sv: Någon som vet något om Gift Box?

Japp, precis som rubriken. Är det någon som vet något om honom? Har bilder på honom?

Han är pappa till min häst och jag skulle vilja se lite mer av honom. Korten jag har är han rent ut sagt skitsnygg!

Det är alltid kul att ha lite fakta om hästens föräldrar. Synd bara att jag inte kommer ihåg hela mammans namn..Något med Mirage De......Sen är det tvärstop.

Någon???

Mirage de Mai, klicka
Gift Box, klicka

Jag har också en häst e. Gift Box. Ett sto på 11år.:D

jahaa...Min är en valack på 12 år. Han har gått som ridhäst hela livet. Blev inkörd men inget mer. Han tycker inte om att springa :P

Red en häst ett tag som hade Gift Box som pappa, galet snygg hingst det där.

25899208.jpg

Är inte min bild, googlade fram den för typ 2 år sedan eller så..

oojaaa! Undra varför inte min herre är lika snygg som sin far? Inte för att min är ful men.....Min är brun men brukar försöka göra sej svart i leran =(

Min hästs bror ( köpte mamman) har en bror efter Gift Box som är miljonär :bow:

han är precis lik sin far, svart med strimbläs

25903871.jpg

Senast ändrad:

Min tjej är kolsvart med lite vitt på ena kronranden..fått pappas kropp oxå vilket jag är väldigt glad för..hon är stor o grov.:laugh:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka