Vi brände upp en soffa nu från 1600 talet så det skrämmer oss inte
Där jag bor sparas på allt och jag har fått en kraftig avsky mot det.
SÄLJ!!
Det finns folk som kommer och tar hand om grejorna och sköter det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alternativet till spara behöver inte vara bränna/kasta. Det finns säkert många som med glädje skulle komma och hämta och betala för det också.Vi brände upp en soffa nu från 1600 talet så det skrämmer oss inte
Jag får se vad det blir om 20 år men jag ställer mig inte negativt till att elda dem om vi vill.
Fast vi kan ju inte göra sönder huset bara för att den är gammal. Den gick inte att få ut och var redan i otroligt dåligt skick.
1600-talet
Hur menar du?Jag tycker de ser lite otympliga ut? Iaf fåtöljen
En del möbler har byggts ihop inne i husen. Vet hus där t.ex. skåp fått stå kvar eftersom de är större än någon dörr eller fönster. De snickrades ihop på plats.Fast vi kan ju inte göra sönder huset bara för att den är gammal. Den gick inte att få ut och var redan i otroligt dåligt skick.
Jag undrar mest hur de ens fick in den.
Och då får de göra det. Jag är ingen manisk slängare heller utan köper gärna loppisar osv men jag anser att någonstans finns en gräns vad än andra folk tycker.En del möbler har byggts ihop inne i husen. Vet hus där t.ex. skåp fått stå kvar eftersom de är större än någon dörr eller fönster. De snickrades ihop på plats.
Alternativt att t.ex. en större dubbeldörr satts igen när huset varit möblerat.
Och självklart gör man som man vill med de saker man äger.
Men vet att det finns folk som gråter blod när de läser vad @Kethets skriver
Hur menar du?
Aha, det är faktiskt jätte sköna att sitta och ligga i, mjuka och skönaJag tycker bara de inte ser så sköna ut, sett med dagens soffor och fåtöljer.
Har en liknande stol som din fast i chippendale stil som köptes på secondhand.
Den saknade dyna men används idag för att slänga kläder på