Någon som vet hur det gått på slutproven för räddningshundar i Rosersberg i helgen?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare mango
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 902
Sv: Någon som vet hur det gått på slutproven för räddningshundar i Rosersberg i helge

Jag kan höra på nästa träning. Jag kunde tyvärr inte figga i helgen, måste ju jobba nån gång. :-)

Sv: Någon som vet hur det gått på slutproven för räddningshundar i Rosersberg i helge

Det vore snällt om du ville göra det, i alla fall om du tränar de närmaste dagarna. Jasså, du måste jobba också, sånt har jag inte tid för numera :D

Annars kan jag säkert luska reda på det i helgen, det är RI-helg i Skövde (för sista gången kanske,, formerna för RI-verksamheten är inte klara i nya myndigheten ännu), där är säkert någon som vet. Vi ska förresten träna tillsammans med norska och eventuellt även tyska räddningshundar, det ska bli jättespännande. :bump:

Jag blev inte mycket mer upplyst i helgen än jag var innan. Ingen visste säkert men någon trodde att ca 2 av 6 blev godkända på lördagen och ca 6 av 8 blev godkända på söndagen (varav en som blivit underkänd på lördagen...). Men om du vill får du gärna höra dig för, jag är nyfiken inte bara på hur många som blev godkända utan även vilka ekipage det var.

Nu har ju Gabbi dragit från Sverige( eller flyger i natt), men skicka ett Pm som påminnelse så får du säkert svar när hon har återvänt hem till kalla S igen :)

Aha :idea: Tack för upplysningen! Skickar ett pm.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 545
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 147
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Nu orkar jag inge mer. Nu är 4 av 5 djur hemma sjuka och behöver veterinärvård. Hundarna är såklart jobbigast när dom är dåliga. Ena...
Svar
6
· Visningar
1 980
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka