Någon som spelat detta? *hjälp*

Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Någon som vet vad man ska göra med den rosa-lila-vita grejen? Har kört fast själv nu :p
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

vad ska man göra med den grejen man får efter man fixat skorna då? :p
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Jag hade jätteproblem med den, men kollade på pappret och insåg att den skulle läggas på/i något som är vågigt.

Du har vart där förut för ledtrådar.
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Har fått skorna rätt och fick nån sten eller vad det nu är.

Vågigt? *hittar inte*
Stoppade den i ugnen men sedan då?
Är ju något mer på pappret också
 
Senast ändrad:
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Aha nuu fattar jag.
Hade ju fel temperatur.

Nu klarade jag det:D
 
Senast ändrad:
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Klicka alltid där det är rött några gånger så bruka det fixa sig efter ett tag. Hade problem med det med, men med tålamod så går det..
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Ja, det har inte jag listat ut ännu faktiskt, spelet var svårare än jag trodde :crazy:
Men de två där nere kan man göra så en av dem hoppa in genom fönstret efter man satt in borren i väggen.
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Det står inte på pappret. Någonstans finns det en bild av hur skorna ska vara, man kan ju rotera dem. Leta igenom stallet så kommer du snart finna det!

hittar inte pappret har letat igenom hela stallet och kan fortfarande inte se något :(
 

Liknande trådar

Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 703
Senast: Oh_really
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: lytesout95
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 957
Senast: Blyger
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 079
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp