Någon som spelat detta? *hjälp*

Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Mm, och har du hittat tången eller vad det heter? Sån som man tar i varma skor med?

Hur många gamla skor har du?
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Herregud vad krångligt, slutade med att jag fuskade och klicka på Walktrough :o
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Ja har den och tre skor.

Hittade någon form av karta (?), några äpplen och en morot också
 
Senast ändrad:
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Gå till "ugnen" och klicka på den ljusa grejen som sitter på höger sida. Där får du en anvisning om hur du ska värma de gamla skorna för att de ska bli fina. När du är klar med det så sätter du fast dem på väggen. Sen får du leta efter en ledtråd om hur de ska sitta. :)
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Jag har kommit så långt att jag lagt in skor i ugnen, men sen då? :D

/Acses, som tyckte detta var ett jättebra sätt att glömma bort att plugga... :angel:
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Gå till "ugnen" och klicka på den ljusa grejen som sitter på höger sida. Där får du en anvisning om hur du ska värma de gamla skorna för att de ska bli fina. När du är klar med det så sätter du fast dem på väggen. Sen får du leta efter en ledtråd om hur de ska sitta.

:D Fast glöm inte att starta ugnen!
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Bara jag som inte fattar anvisningen?:o

Lyckas inte flytta på spaken på ugnen heller
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Gå till "ugnen" och klicka på den ljusa grejen som sitter på höger sida. Där får du en anvisning om hur du ska värma de gamla skorna för att de ska bli fina. När du är klar med det så sätter du fast dem på väggen. Sen får du leta efter en ledtråd om hur de ska sitta. :)


Det är just den biten jag är för trög för att begripa. Har lagt in en sko i ugnen och satt på men den blir ju inte fin, haha!
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Men, mina blir ju inte fina. Det är väl 2-1-2 på graderna? Den ordningen alltså? ;)

Edit.
Ahh, kom på det. Stod ju om man kollade åt sidan :D
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

;) Men fick du dem från pappret så vart det fel :p
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Nu fatade jag hur man får igång värmen men får inte upp luckan
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Ugnen måste vara avstängd om du ska öppna den. Bara till att klicka på handtaget.
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

;) Men fick du dem från pappret så vart det fel :p

Menade de på sidan av ugnen! :)

Förstår inte igen *duh* när man satt upp skorna på väggen, vad gör man då? Försöker tyda om det står något i pappret men jag är fan inte klyftig idag. :o
 
Sv: Någon som spelat detta? *hjälp*

Det står inte på pappret. Någonstans finns det en bild av hur skorna ska vara, man kan ju rotera dem. Leta igenom stallet så kommer du snart finna det!
 

Liknande trådar

Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 703
Senast: Oh_really
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: lytesout95
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 957
Senast: Blyger
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 079
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp