någon som kan hjälpa mig? skk hunddata

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare tre4
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 160
T

tre4

jag ska köpa en renrasig liten hund,väljer mellan ett par raser,någon kunnig som vill hjälpa mig att kolla upp hundens stamtavla på skk hunddata osv,inte så kunnig inom detta!
skicka ett pm isåfall eller skriv här!

skulle även vilja komma i kontakt med er som är ägare av raserna sheltie,westie,eller pudel!

tack=)

Sv: någon som kan hjälpa mig? skk hunddata

Preci som TS skulle jag behöva hjälp. Någon som vill hjälpa mig:? Ska kolla upp en hund jag vill ringa på.. PM:a gärna om ni har lite tid över...

Hej, om jag förstår din fråga rätt. Gå in på webbtjänster på skk.se och välj hunddata, och där väljer du sök hund. Du kan sedan söka på hunden ifråga (om den är född) annars mammans namn tex.

Jag har en pudel. Du får gärna pma mig med frågor om du vill. Vad kul att du är intresserad av en pudel, en helt underbar ras tycker jag. Dock ganska aktiv vilket många glömmer.

opps det såg jag inte... hehe

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 590
Senast: tanten
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 858
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 864
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka