Någon som har avkomma från Lambourghini 1028

Rotterö

Trådstartare
Jag är spänd på att få veta hur avkommorna ser ut
Någon som har någon fölis av honom ??

Jag är oxå jättenyfiken och berätta gärna oxå hur stoet ser ut + hennes stam. Jag väntar en "Lambo-unge" i maj!! :love:

Jag har ett sto som är av Maraton 600 Utrillo Vagabond.
Hon är en kraftigt byggd dam . Men mycket bra lugn och temperament. Bra motor när det gäller. Hon har nu haft 3 föl. Fast i min ägo bara en hingst unge av lavirco 967.
Jag skulle vilja veta innan jag betäcker
Men Lambourghini är snygg . Fick fina bilder av en här på denna länk Hon hade 2 ston som skulle föla

ja det hade varit jättekul att veta om det var någon här som hade en sådan avkomma, och hur de är. Jag väntar två Lambourghini föl i april och maj :love:
Han har väl inte så många avkommor, tror det var unt 20 första året, men sedan betäckte han runt 75 ston förra året så det blir väl en del. Kul att veta!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 934
Senast: mamman
·
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 229
Senast: adrikkens
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 403
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar